Máme nový Nissan GT-R!

Jak se často říká, něco končí a něco jiného zase začíná… a k tomu vše zlé je vlastně k něčemu dobré. Jestliže nás pravidelně sledujete na sociálních sítích, případně pokud čtete články na našem blogu, tak už jste si nejspíše všimli, že jakousi shodou nečekaných událostí u nás těsně před Vánocemi přistálo nové GT-R. Ale nepředbíhejme, pojďme se na tento „příběh“ podívat pěkně od začátku.

Ťuk ťuk… nechceme vědět, kdo tam

Blížil se konec sezóny roku 2023, dojíždělo se několik posledních jízd a pomalu se plánovaly zimní servisy na našich autech. Bohužel, na závěru úplně poslední loňské jízdy našeho Nissanu GT-R se z útrob jeho motoru začal ozývat nepříjemný zvuk. Přesně takový zvuk, který opravdu slyšet nechcete – zkrátka ťuk ťuk, kdo tam? No přece zadřený motor. Pevně jsme doufali, že se bude jednat o nějakou maličkost, a že naše vymazlené GT-R bude brázdit ulicemi i v dalším roce. Obavy ze zadřeného motoru se ale nakonec opravdu potvrdily a my jsme tak stáli před důležitým rozhodnutím.

Náš starý Nissan GT-R

První řešení problému představovalo koupi nového „jetého“ motoru, druhé řešení pak představovalo generální opravu původního motoru a následně jeho další vyladění. Poslední možností, která nám přistála na stole, bylo GT-R prodat. A jak už si dokážete domyslet, po dlouhých debatách a probdělých nocích přišlo rozhodnutí v podobě prodání starého GT-R a pořízení nového.

Nové GT-R je tady!

Abychom byli úplně upřímní, i přesto, že jsme milovníci supersportů, tak jsme dlouho bádali nad tím, kam se Nissan u svého GT-R za poslední více než dekádu a půl vlastně posunul. Na první pohled se může zdát model z roku 2008 a 2018 stejný, jakmile ale začnete studovat každý detail, zjistíte, že tomu je naopak. Všech těchto detailů je ve skutečnosti nespočet a spolu vytváří celek, který představuje kompletně přepracované auto. Přesně z tohoto důvodu jsme nedávno vydali článek, ve kterém srovnáváme veškeré face-lifty GT-R, abyste se i vy mohli dozvědět více o tom, jaké jsou rozdíly.

Nissan GT-R: Rozdíly v modelových verzích + překvapení

Jak už bylo zmíněno výše, rozhodli jsme se pro pořízení nového GT-R a nakonec jsme sáhli po posledním u nás dostupném modelu, respektive face-liftu. Tento nový mazel se v naší garáži objevil těsně před Vánocemi, takže jsme si udělali krásný vánoční dáreček. Z tohoto dárku ale samozřejmě budete nadšeni především vy, jelikož již na letošní sezónu bude nové GT-R plně připravené… no, ve skutečnosti je připravené už teď!

První dojmy a pocity jsou nesrovnatelné

Hned po usednutí do nového GT-R si pomyslíte, že sedíte v úplně jiném autě. Jakmile ale nastartujete, zjistíte, že s příchodem nových technologií a vychytávek kouzlo GT-R rozhodně neopadlo.

Jízdní vlastnosti jsou úplně někde jinde, ten pokrok je v tomto ohledu jednoduše řečeno brutální. Řízení je daleko přesnější, podvozek ještě stabilnější a jistější. Co se brzd týče, ty byly perfektní už u původního modelu, a u toho nového cítíme ještě další posun. Prakticky se dá říct, že to, co jsme upravovali na našem starém GT-R, máme u toho nového už v sérii. Novému modelu ale kapku chybí surové zvuky, díky kterým jste při jízdě měli pocit, jak do sebe všechno přesně zapadá. To je ale opravdu jediné mínus, a pokud vám již v minulosti naše původní GT-R vykouzlilo úsměv na tváři, tak vám garantujeme, že u toho nového jej vykouzlí dvojnásobně větší, a to ještě dvojnásobně rychleji.

Jak už to ale máme ve zvyku, tak bychom to prostě nebyli my, kdybychom přece jenom každé naše auto nějakým způsobem neupravili. Ano, i nové GT-R jsme trošičku doladili k obrazu svému tak, abyste získali zážitek, o kterém si jinde můžete nechat zdát. Konkrétně jsme se rozhodli pro úpravu výfukového systému, dále jsme v Rallye Design upravili vizuál auta, u kterého jsme se inspirovali filmem Gran Turismo, a v neposlední řadě jsme nechali poladit výkon v TOPRUN GT-R. Za nás je výsledek perfektní a vy nám můžete váš názor sdělit na sociálních sítích.


Pokud by někoho z vás zajímalo, jak vlastně skončilo staré GT-R, tak i to má šťastný konec. Aktuálně už totiž opět jezdí a dělá radost novému majiteli, který si ho taktéž poupravil dle svého gusta. Tímto mu s naším ex GT-R přejeme spoustu pohodových kilometrů!

Závěr

Sezóna 2024 je za dveřmi a vy se tak rozhodně máte na co těšit. My se naopak těšíme na vás a hlavně na reakce prvních zákazníků, kteří si nové GT-R projedou mezi prvními! Již zanedlouho bude možné rezervovat jízdy s novým GT-R, a pokud máte nevyužitý poukaz z minulosti, tak se vám samozřejmě automaticky převede.

Nezapomeňte nás sledovat na Facebooku a Instagramu!

#projeďmě